هیچ

هیچی

هیچ

هیچی

بدی ^-^

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۳۴ ق.ظ

اینو برای تو مینویسم

 

شاید فردا نبودم و ازت خدافظی کنم 

 

از اینکه می خوای بری واقعا ناراحتم

 

خودت به منو فاطی گفتی که نریم

 

ولی خودت داری میری 

 

این واقعا ناراحتت کنندس

 

کاش زود تر باهات آشنا میشدم

 

کاش نمی رفتی

 

دوس دارم برگردی

 

برگردی پیش ما دوتا خلو چل

 

تو نباشی کی آدممون کنه

 

متاسفم  چون نمیتونم گریه کنم

 

چشمام خشک شده 

 

ولی خیلی درد دارن 

 

چون اشکی برای باریدن ندارن 

 

از اینکه ملاقاتت کردم خیلی خوشحالم

 

دوستی مثل تو داشتن 

 

خیلی خوش حالم کرد ^-"

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۱
☆김 남민☆( -_- )

نظرات  (۱۱)

۱۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۴:۰۳ 𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

یاااااااااااااااااا صوفیااااا نرو..تروخدا قسمت میدم نرو خواهش میکنم..نرو..نرو..تو دیگه نرو

پاسخ:
احمق توداری میری
وای زده به سرششششششششششششششش
"^"
۱۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۴:۱۰ 𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

خو پس چی میگفتی تو وب فاطی؟

پاسخ:
هیچی ^-^
۱۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۴:۱۲ 𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

هیچی جواب من نشد

پاسخ:
هیچی خیلی جوابا تو خودش داره
۱۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۴:۱۵ 𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

ولی من جوابی توش پیدا نکردم..

باید ب من واضح بگی هرچیزیو

پاسخ:
تو دلیل رفتنتو واضح بگو 
۱۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۴:۱۶ بز زنگوله پا سانا :| ..

اونی کجا؟😞💔

پاسخ:
بز زنگوله پا سانا ؟

سانا چیکارت کرده؟ خدددااااااااااا

من نمیرم این خر میخواد بره-_-
۱۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۴:۱۹ بز زنگوله پا سانا :| ..

ترانه بیدم 😁😁😁💔

هوم...

بخلللللل *-* 

گاو قشنگم

پاسخ:
رفتم وبت
قالبو عوض کرده بودی  قاطی کردم 

خره من ناراحتمممممممممممم

بغلللللللللللل
۱۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۴:۲۳ بز زنگوله پا سانا :| ..

اوخووداااااا *-*

بخلللللللللللل محکمممممم *-*

 

پاسخ:
هق"^"
۱۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۴:۲۳ 𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

من از تو اول دلیل خواستم

پاسخ:
دلیلم اینه که تو میخوای بری 
۱۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۴:۲۹ 𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

بیشین بابا...دلیلت خیلی مزخرفه....شما هیچ جایی نمیری..

پاسخ:
دلیلم مزخرفه؟
واقعا؟
پس رفتن تو هم مزخرفه
چون دلیل رفتنت مزخرفه
۱۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۴:۳۲ 𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

اصن دلیل منو میدونی؟!

پاسخ:
نع ولی رفتنت و تنها گذاشتن بقیه بخاطر هرچی که باشه بی معنیه"^"

دیگه

هع...

 

میرم حداقل خودم برای خودم باشم..من که حرفم چس مثقال به دو ور کسی نیست...

(جهت اصلاع من یه نفری دیگه ای هستم غیر مخاطب حرفات)خب اینطوری بهتره...یهو سو تفاهم نشه

پاسخ:
یاخدا
توهرکی که باشی غلط کردی بری فهمیدی
ای ناشناس شناس شو
هق کی هستی 
فاطی چرا نظراتو بستی "^"
اوما این تویی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">