هیچ

هیچی

هیچ

هیچی

شعر^-^

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۳۴ ب.ظ

یادم نیس کی خوندم کجا خونوم ولی خیلی دوسش دارم 

گفتم شمام بخونیدش 

 

 

خدای من می دونی؟                 دوچرخه ام خرابه

 

چرخه دوچرخه پنچره               خراب شده راه نمی ره

 

دوچرخه ام حال نداره               پرنده بود و می پرید

 

اما حالا حال نداره                     خدای من کمک کن 

 

حسابی شادش کنم                     سوارش شم دوباره

    

                        بخنده شادش کنم^-^

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۸
☆김 남민☆( -_- )

نظرات  (۱۵)

۱۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۶:۳۷ هه ری عشق مامانی منه 😐Li^ ^li

خیلی قشنگه

پاسخ:
آره خیلی هق 
تو نمی دونی مال کیه؟
مارمولک کم یاب🦎🍳🤤
۱۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۶:۴۰ هه ری عشق مامانی منه 😐Li^ ^li

مارمولک کمیاب چرا😐😂

نه اولین باره همچین شعری رو می خونم

پاسخ:
چون کم یابی و مارمولک -^-

همممممم
۱۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۶:۴۳ هه ری عشق مامانی منه 😐Li^ ^li

یااا اونی من کجا مارمولکم اخه😐💔

کمیاب رو که هستم چون فقط یدونه از گونه ی من تو دنیا وجود داره😎✌

پاسخ:
مارمولکی دیگه^-^
جووووونننننن
تنهاگونه باقی مانده درزمین که مینی شی اون را کتلت کرد 
ونسلش را منقرز 🦎🍳🤤🥢
نمود
۱۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۶:۴۸ هه ری عشق مامانی منه 😐Li^ ^li

ودف😐💔

اخه من هیچ جام به مارمولک نمی خوره

اونی دلت میاد منو کتلت کنی🥺🥺

پاسخ:
خاک به چوک
می خوره^-^
آره همون توری که تو دلت اومد و بهم پشت کردی^-^💔
۱۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۶:۵۱ هه ری عشق مامانی منه 😐Li^ ^li

یا اونییی😂😂😂

خو باید زن بگیری دیگه:/

بعد بچه بیاری

ما تو عروسیت قر بدیم

پاسخ:
یاااااااااااااااا 
کوفت-_-
نچ اصلا
نچ عبدا^-^
۱۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۶:۵۶ هه ری عشق مامانی منه 😐Li^ ^li

قطعا باید زن بگیری

تا تورو زن ندیم اروم نمی گیگیریم😌✌

پاسخ:
تو می خوای زن بدی -_-
موز می خواد شوهر -_-
همممممممم-_____________-
۱۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۰۰ هه ری عشق مامانی منه 😐Li^ ^li

موز چی میگه اونی😐💉

بله با بلوبری می خوای زنت بدیم

من لباسم انتخاب کردم*_*

به به چه عروسی بشه

پاسخ:
موز همون بلو بری عه-_-
شینیم بینیم با
این شاالله برا عروسی خودت
به به چه جنی بشه هووووو هوووووو
۱۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۰۶ هه ری عشق مامانی منه 😐Li^ ^li

خب پس شوهرت میدیم😐✌

ولی با ابهتی داری اونی به نطرم تو شوهر باش😐✌

من نمخوان عروسی کنیم😐💉

 

به به چه جنی بشه هووووو هوووووو

 

اونی چرا جنی حالا😐💔

پاسخ:
-_-
ناز ابهتم ( خودشیفته کی بودم)
هاواع؟
جننننننننن
جنی نه
منظورم جن بود جن
۱۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۱۰ هه ری عشق مامانی منه 😐Li^ ^li

جن چرا خو😐💔

 

بله بله ابهته شما قابل ستایشه😐👏

شوهرت برات کی رو پیدا کنم

که ابهتش بیشتر باشه🤔🤔

پاسخ:
چون زن گرفتن مثل جن گیر شدنه"^"
آره ابهتمو بنازم وییییییی^-^
پشمک زیاده نخور ضرر داره -_-
۱۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۱۷ هه ری عشق مامانی منه 😐Li^ ^li

اونی😐💔

قحطی شوهر هست ولی الان-_-

ولی زن فراوونه برات پیدا می کنیم😐✌

پشمک دوس*_*

پاسخ:
💔
کی شوخر خواست؟
ساکت
پشمک همون غلطه -_-
۱۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۲۶ هه ری عشق مامانی منه 😐Li^ ^li

خب یا باید شوهرت داد یا زنت

که فعلا شوهر تو بیان نیست در نتیجه زنت میدیم😐👌

علطه اصافه دوس*_*

پاسخ:
اشششششششششش
گوش بده👂🏻
اومات داره صدات میزنه
برو بخور-_-
۱۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۳۰ هه ری عشق مامانی منه 😐Li^ ^li

اومام خونه نیست😐👌

به به اونی می خواد مزدوج کنه بچه بیاره گازش بگیریم😂✌

پاسخ:
یکی صدات کرد برو بگرد 
برو گامشوووووووووووووو
۱۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۳۵ هه ری عشق مامانی منه 😐Li^ ^li

جرررررر😂😂😂😂😂😂

پاسخ:
خود درگیر-_-
۱۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۴۰ هه ری عشق مامانی منه 😐Li^ ^li

تا زنت ندم اونی هیچا نمی رم😂😂✌

پاسخ:
جون عمه نداشتم از سر کچلم دس بردار-_-👩🏻‍🦲
۱۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۸:۰۳ هه ری عشق مامانی منه 😐Li^ ^li

جرررررر باشه😂😐

پاسخ:
-_-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">