هیچ

هیچی

هیچ

هیچی

با رفتن تون 💛 میشکنه ^-"

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۳۸ ب.ظ

شما آره شمایی که می خواین برین 

اوما❤

بدی🥒

بلو بری🍌

شما همونایی نبودین که به من گفتین نباید برم؟

پس چرااااا؟

چراااااااا؟

چرا کسی نیست چرا هامو جواب بده؟

چرا کسی نیست بفهمه ‌‌که فقد شما نیستین که حالتون بده

کارتون خوبه آفرین

دلمو بشکنین💔 و روش رد شین 🚶🏼‍♀️

 

❤اوما نمیدونم اینو میخونی یا نه ؟

من نه

بقیه بچه هات دونسنگات اونی هات 

چرا فکر میکنی میتونیم با رفتنت کنار بیایم ؟

چرا فکر میکنی میتونیم خوشحال باشیم؟

چرا؟

باشه من خوشحالم 🙂->☹

خیلی هم خوشحالم😁->🥺

دارم بخاطر تو میخندم😆->😭

ولیاز درون یه چیز دیگس

ببخش که اون کارو کردم

ببخش که ناراحتت کردم 

 

 

🥒بدی بیا به این موز کله پوک بی کله بگو که تو قرار نیست

واسه همیشه بری بیا بهش بگو این موز خله نمی فهمه

بدی لطفا بیا نه به اون به منم بگو بهم بگو که قرار نیست بری 

اونم برای همیشه

 

🍌موز  کله پوک بی کله

تو چرا می خوای بری؟

تو چرا این کارو میکنی؟

تو چرا میخوای دلمو بشکنی؟

تو دیگه چرا؟ هاا 

مشکل تو چیه؟

دلیلت؟

چه دلیلی داری؟

حتما دلیلت شکستن دل منه؟ همم؟ 

باور کن دلم دیگه سالم نیست که بخوای بشکنی

دلم هزار تیکه شده  

 

قلبم درد میکنه به اشک ریختن چشمام نیاز داره که آروم شه

ولی من خط چشم زدم که چشمام اشک نریزن

که درد قلبم آروم نشه

که از تپیدن واسه همچین آدمی پشیمون باشه

که دیگه خودشو خسته نکنه

که دیگه نزنه

و من بمیرم  خیلی دوس دارم همچین اتفاقی بیوفته^-^

 

میدونین درد یعنی چی؟

خب معنی های زیادی داره

از هرکی که بپرسی جواب های متفاوتی بهت میگه

ولی از نظر من درد یعنی : رفتن

رفتن اشخاصی که برات مهمن دوسشون داری

میرن و تو نمی تونی کاری بکنی 

هیچ کاری جز ناراحت شدن درد گرفتن قلبت و گریه کردن

این و یه جا خوندم که میگه

انسان با گریه کردن به دنیا میاد 

اگه به اندازه کافی گریه کرد از دنیا میره

پس بهتره خط چشمای مزخرفمو پاک کنم

که با گریه کردنم به مرگم نزدیک شم

ولی کی وقتش میرسه؟

من صبرم ته کشیده

اگه اینو خوندین بیاین بهم توضیح بدین "^"

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۲
☆김 남민☆( -_- )

نظرات  (۸)

۱۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۲۷ ʲᵉᶰᶰᶤᵉᵏᶤᵐᵐ (جنی بیان، تازه متولد شده🌸💕)

فالوم کن  کامنتم یادت نره ها وگرنه آنابلو صدا میکنم  :/

 

http://jennie-mood.blog.ir

 

فالوو 

پاسخ:
من کامنت تورو  فراموش نمی کنم
مگه مریضی به اسم فرا گربه ای بگیرم
خیالت تخت
چشم


۱۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۳۶ ʲᵉᶰᶰᶤᵉᵏᶤᵐᵐ (جنی بیان، تازه متولد شده🌸💕)

جعرر  خوب شد :)

پاسخ:
پانته چطوری؟
باز با رها که دعوا نکردی؟
۱۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۴۰ ʲᵉᶰᶰᶤᵉᵏᶤᵐᵐ (جنی بیان، تازه متولد شده🌸💕)

 کات کردیم 

پاسخ:
چییییییییییییی؟
امکان نداره"^"
۱۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۴۰ ʲᵉᶰᶰᶤᵉᵏᶤᵐᵐ (جنی بیان، تازه متولد شده🌸💕)

داره لجبازی میکنه باهام

پاسخ:
اینکه کات کردن حساب نمیشه -_!
۱۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۴۹ ʲᵉᶰᶰᶤᵉᵏᶤᵐᵐ (جنی بیان، تازه متولد شده🌸💕)

نه     اون خودش  خاست کات کنیم الانم میخاد   وبشو  پاک کنه  

پاسخ:
چرا همچین میکنه؟
نمی دونم چی شده
ولی بهش بگو اونی صوفیا حلالش نمیکنه
دوعا میکنه که همه نمازا و دعا هاش قبول نشه
۱۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۵۱ ʲᵉᶰᶰᶤᵉᵏᶤᵐᵐ (جنی بیان، تازه متولد شده🌸💕)

 خودت بهش بگو دلم نمیخاد  یادم بیاد  خاطره هام باهاشو

پاسخ:
باشه 
ولی اگه میتونستم خودم میرفتم
نتمو روشنو خاموش میکنم 
تعرفه آزاده-_-

بدی اون روز منم دعوا کرد کلی این سوالیه که باید اژ خودشم پرسیده بشه:/

صوفیا من قرار نیست جایی برم:/

حداقل الان:/

فقط نمیخوام دیگه کسی بهم کامنت بده همین^^

با بدی هم دیشب اتمام حجت کردم

 

پاسخ:
چرا؟
چرا نمی خوای؟
باید بمونی لطفا

چون دوست ندارم با ادمی حرف بزنم:)

‌نمیخوام نظر کسی رو راجب چیزایی که مینویسم بدونم:)

نمیخوام دیگه کسی رو بشناسم:/

تا جایی که وقت داشته باشم میمونم:)

پاسخ:
باشه
همممم
همم
هممممم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">