هیچ

هیچی

هیچ

هیچی

چراااااااااااااااااااا؟

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۵۷ ق.ظ

من نیستم  یه چند روزی نمی تونم باشم

 

بعد شما دوتا ********************** معلوم نیست چه **********کردین

 

بلو بری چرا نظراتو بستی؟ هاااااااااااااااااااااا 

 

بدی هم وبشو بسته؟

 

چرا دقیقا چرا ها

 

من نمی خوام شما برین همین که گفتم 

 

واقعا خیلی ناراحتم کردین 

خیلی  موز و خیارین "^"

اگه اینو می بینین  کامنت ندین چون نمیتونم بیام "^"

بی شعورا شعور ندارین که "^"

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۲
☆김 남민☆( -_- )

نظرات  (۱۰)

نمیخوام دیگه هیچ نظری بگیرم:/

نمیخوام دیگه با هیچکس اشنا بشم:/

نمیخوام:/

بدی هم معلوم نیست مقبره‌اش را به کدامین ناکجا اباد گم کرده است

من نرفتم هنوز بعدا به جاش سر موقش میرم^^

توهم خیلی گو‌جه ای

هر وقت اومدی ببین:/

پاسخ:
غلط کردی مگه دست توعه من نظر میدم چون دلم می خواد
غلط کردی 
غلط کردی
هعیییییییی
غلط کردی
توعم خیلی موزی"^"
اومدم دیدم ولی 
ولی 

اره دست منه:)

مطلب میزارم ولی نمیخوام نظر بگیرم

مرسی

مرسی

هیییییی تر

مرسی

ولی؟؟

پاسخ:
منم دیگه نمی خوام باهات حرف بزنم الان خوب شد؟

هر جور دوست داری:/(این همه ادم نزدن توهم مثل بقیه^^)

دیگه واقعا حوصله بحث کردن با کسی رو ندارم اندازه کافی دیشب و امشب با بدگرل سرو کله زدم:)
فقط فهمیدم برای چیزی که نمیتونم توش تغییر ایجاد کنم اعصاب خودم رو نریزم بهم^^

پاسخ:
من نمی خوام مثل بقیه باشم
ولی خودت اینو می خوای 
هممممم

ولی همه ادما مثل همن...

:)

الان کامنتای وب لعنتیم رو باز کنم ولم میکنید؟؟

پاسخ:
عم پس توهم مثل بدی
:(

کامنتا رو باز کنی هیچی تغیر نمی کنه

من از اون بد ترم:)

 

بازش کردم دیگه ولم کنید:/

پاسخ:
:)
من نمی یام:)

حوصله ندارم بخدا، بیا یه دفه اون طرف سه تایی تکلیفمون رو باهم روشن کنیم:/

دوست نداشتی بیای هم جونت سلامت❤️ 

پاسخ:
نمی خوام 
جونم هیچ جای سالمی نداره 
همه جاش سوراخ سوراخ شده 
می خوام بمیرم همین :)

نخواه:/‌

میخوام بمیرم دیالوگ منه^^برو برا خودت دیالوگ پیدا کن

جون ادم هم هیچ وقت سوراخ نمیشه

پاسخ:
نوخاعتو میبرم-_-
میدونی چند ملیون نفر از این جمله استفاده میکنن؟
پس مال تو نیست
چرا میشه 

بیا ببر:/

هر چند میلیون نفر

الان دیالوگ منه^^بعدا میتونه برای بقیه هم باشه:\

نخیرم نمیشه

پاسخ:
نمی یام
باشه مال خودت 
میخوام کامیون زیرم کنه^-^
مهم نیست

نیا:/ خود درگیر:/
 

الان کرونا هست بیرون نمیری کامیون زیرت کنه^^
اوکی

پاسخ:
از چیزی که نترسی سرت نمی یاد
از رفتن دوستام ترسیدم که سرم اومد^-^

خب خداروشکر که من دوست نیستم و قرار نیست برم:/

پاسخ:
کی گفت تو دوست نیستی؟
واقعا نمی ری؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">