هیچ

هیچی

هیچ

هیچی

فالو

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۳۸ ب.ظ

این وب پانته کوچولومه 

هرکی فالو کنه 

پانته بوسش میکنه^-^

خودش جایزه گذاشته

فالو کنین که بوستون کن

http://jennie-mood.blog.ir

 

رها هم دخالت نمی کنه ^-^

منو از آنابل میترسونی 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۲
☆김 남민☆( -_- )

نظرات  (۶)

۱۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۳۹ ʲᵉᶰᶰᶤᵉᵏᶤᵐᵐ (جنی بیان، تازه متولد شده🌸💕)

حیحییی  

پاسخ:
خودم اول فالو میکنم که بوسم کنی^-^
۱۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۴۰ ʲᵉᶰᶰᶤᵉᵏᶤᵐᵐ (جنی بیان، تازه متولد شده🌸💕)

باشه :)

 

بوش 

پاسخ:
بوس رو لپ دونسنگ خوشملم"^"

من جایزه را بردم هورا
۱۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۴۹ ʲᵉᶰᶰᶤᵉᵏᶤᵐᵐ (جنی بیان، تازه متولد شده🌸💕)

_لبخند 

حیح

پاسخ:
۱۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۵۲ ʲᵉᶰᶰᶤᵉᵏᶤᵐᵐ (جنی بیان، تازه متولد شده🌸💕)

   یااا لبخند زدم   

خووب چیه من خجالت میکشمم ^*^ 

پاسخ:
فکر کردم فیکه

خجالت چرا؟
احمق چنبار بوست کردم؟
چنبار بقلت کردم؟
۱۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۵۵ ʲᵉᶰᶰᶤᵉᵏᶤᵐᵐ (جنی بیان، تازه متولد شده🌸💕)

 هیح    همم    خب  قرمز میشم دیگه  عه   عه   

_قرمز شدن لپم  

  

پاسخ:
وا-_-
خو دیگه بوست نمی کنم 
بقلتم نمی کنم 
بچه تو گوجه ای یا من؟
۱۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۵۸ ʲᵉᶰᶰᶤᵉᵏᶤᵐᵐ (جنی بیان، تازه متولد شده🌸💕)

    عه یا  من دوست دارم      خب  خب  بوسم کن  اصن عیبی نداره     

پاسخ:
منم همینطور خنگه 

بوس کردن میشونیت"
گوگولی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">