هیچ

هیچی

هیچ

هیچی

اوما پریسا

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۰۱ ق.ظ

اومااااااااااااااااااااااااا

لطفا 

لطفا این کارو نکن 

چرا؟

چرا همچین کردی 

میدونی که نمی تونم نبودت رو تحمل کنم 

چرا؟

لطفا نرو 

دوس ندارم بری

من نمی تونم دیگه 

من بخاطر تو موندم 

بعد تو میخوای بری؟

لطفا نروووووووووووووووو🥺😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۲
☆김 남민☆( -_- )

نظرات  (۵)

همه دارن میرن...

هه:)

پاسخ:
تو هیچ جا نمی ری 

من هستم فعلا؛)

پاسخ:
بمون"^"

دوست ندارم:)

زندگیم خیلی بهم ریخست...

انقد مشکل و بدبختی و آدم‌هایی که باید مراقبشون باشم تو زندگیم دارم

که درست نیست بخوام اینجا وقت بزارم:)

پاسخ:
هم پس برو:) 
اینطوری آروم میشی؟
خب انجام بده 

نه من فقط وقتی بمیرم اروم میشم^^

پاسخ:
بیا پوستتو بکنم🍌☹

پوست کندن دوست ندارم!

اگه سرم رو میبری بیام^^

پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">