هیچ

هیچی

هیچ

هیچی

همممم

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۴۱ ق.ظ

 

 

شمع بود🕯 

شب بود🌃

من بودم 👧و غم😞.......

شمع سوخت🕯

شب رفت🏙

من موندم 👧و غم😞.........

 

هرچی که میخواید بهم بگید  میشنوم^-^

 

 

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۵
☆김 남민☆( -_- )

نظرات  (۲۲)

یه دوران چند سال پیش بالای رون خواهر کوچیکم شکسته بود(اون دوران راه نمیرفت هنوز) دکتر هم بردش اتاق عمل و بی هوشی و خلاصه وقتی اومد بیرون، شبیه این جوجه هایی شده بود که تیکه پایین تخمشون در نیومده گیر کردن توش:/

مام شروع کردیم نقاشی کردن رو گچش

یه بنده خداییم اینو نوشت روش😂

یاد اون دوران افتادم

پاسخ:
وای خدا چه درد ناک "^"
منم خواهر بزرگم از روخونه افتاد ستا از فقرات پشتش شکست
و دکترا گفتن چون جوونه استخوناش به هم جوش میخورن دوباره نیازی به عمل نیست
بعد ۶ ۷ ماه مثل بایسش چانیول اینور اونور میرفت یه جا بند نمی شد

اره خیلی:(

خواهر تو بزرگ تر بود حالا:)

خواهر من راه هم نمیرفت:/یعنی تازه یادگرفته بود چهاردست و پا راه بره بعد انقد اخراش کلافه شده بود که با اون حجم از گچ بازم خثدش رو بزور میچرخوند میکشید روی زمین:/

یعنی این گچ اینجوری بود که انگار ما مثل شلوار گرفتیم کردیم پای بچه:/

چپ کردیم...تقصیر من بود:)بخاطر لج بازی من که امروز باید برگردیم چپ کردیم:)

پاسخ:
عهم 
میدونم آخی طفلی 
چپ کردین؟
لج بازی تو؟

اره!

تابستونی که میخواستم بیام هشتم با مامانم و خواهرام مسافرت بودیم، بعد هی مامانم گفت چند روز دیگع هم بمونیم من گفتم نه امروز باید بریم:/ خلاصه اون روز جمع کردیم که بیایم تو راه منو خواهرام خوابیدیم نمیدونم چی میشه مامانم کنترل ماشین رو از تست میده نمیخواد بزنه به گاردریل فرمون رو که میچرخونه ماشین چپ میکنه:)

کوچیکه که خیلی کوچیک بود وسطیه هم تا قبل از اومدن آمبولانس بیهوش بود ظاهرا چیزی یادش نبود ولی من قشنگ یادمه:)

سه تایی از پنجره عقب پرت شده بودیم بیرون:)من چیزیم نشد ولی خب پای کوچیکه شکست هنوزم یه زخم از اون دوران رو صورت و زانوشه:)

وسطیه هم چند روز بیمارستان بود مشکوک به خونریزی داخلی بود که سالم بود خدارو شکر

پاسخ:
وایییییییی خداااااااااا
لجوج این لج کردنت کار دستتون داد "^"
منم با خواهر بزرگم  همین که پشتش شکسته با بابام ۱۰ ۱۱ سال پیش تصادف کردیم 
ماشینمون سر ی پیچ چرخاش قفل کرد و دو سه تا چرخش زدیم بابام از ماشین پرت شد بیرون کمربند هیج وقت نمی بنده -_-
خواهر منم بیهوش شد 
من خودم فکر کنم ۱۲ سالیم میبود نمی دونم سنمو دقیق یادم نیس
از مامانم پرسیدم ۶ سالم بود تازه اون روز مادر مادرم فوت شده بود 
طولانی میشه اگه بگم 
۱۵ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۶:۴۸ گل نو شکفته ی سانام 😐🌸👐🏻شاخ گوزن شمالی😐🤲🏻 ..

سلام گاوه نازم ^-^

چطوری ؟ ^-^

بخلللللللل *-*

پاسخ:
سلام بر خره نازم 
خوب ؟ هنستم^-^
عزیزم بغلللللللللللللللللللللللل

۱۵ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۸:۱۷ ᎮᏗᏒᎥᏕᏗ 👑.

ناراحت نباش..

پاسخ:
اوما جوووووون"^"
۱۵ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۹:۲۹ Mahdis (سکینه خفن😎🖕)

هعی سلام داداشییییی⁦ಥ‿ಥ⁩

پاسخ:
سلام بر آبجی کوچولو گوگولیم"^"
۱۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۳:۵۵ Jimin lover . ARMY baby / کیتین ددی جیمینا :/

شلااااممممم بل شوفی 

شطولی بیب ؟

پاسخ:
جیمینی کوچولو اینجاس؟
واو•○•
بیب؟○•○
شطولی^-^
۱۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۴:۰۰ Jimin lover . ARMY baby / کیتین ددی جیمینا :/

یاااا مح ددیم عه 

اهوم بیب موشتلی دالی ؟

هعییی الکی اوبم 

پاسخ:
عوووو○•○
من ازت بزرگ ترم-_-
چرا عزیزم ؟ خوب باش
ببین تو ۱۵ سالت بود درست؟
۱۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۴:۰۵ Jimin lover . ARMY baby / کیتین ددی جیمینا :/

اوب باژ خخخ مح ددیم 

هوففف هیشی ... شعی موتونم بیب

اهوم تو شی ؟

پاسخ:
جان عمه نداشتم کم بگو بیب
من بزرگ ترم 😁
باید بهم بگی اونی😎
۱۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۴:۰۹ Jimin lover . ARMY baby / کیتین ددی جیمینا :/

عمه ت بوشم ؟ خخخ

مح میخ بدم بیب 

شوفی تو لو ادودا 

پاسخ:
نه عمه نداشته حال بیشتری داره خخخخ
همممممم
اولا سوفی نگو
من صوفی  
سوفیا معنی زیاد داره 
صوفیا معنی نداره 
من بی معنیم^-^
۱۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۴:۱۴ Jimin lover . ARMY baby / کیتین ددی جیمینا :/

مح انقدل عمه دالم اوش به حالت خخخ

مح ندوفتم سوفیا مح دوفتم شوفی 

دوش دالم همه لو موتفاوت شدا تونم 

 

پاسخ:
خوش به حال تو هق 
من خاله هم ندارم"^"
واو•○•
مثل شوفان○•○ خخخخخخ
عه منم اینطوریم  دارم برات دنبال لقب میگردم ^-^
۱۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۴:۲۲ Jimin lover . ARMY baby / کیتین ددی جیمینا :/

بمیلم بلات هیقققق

شوفان خخخخ تیوتی

اوه ته اینطول حالا به شی لشیدی 

پاسخ:
عزیزم
هاواع؟
بزار یکم بیشتر آشنا شیم حرف بزنیم از علایقت بدونم و چیزای دیگه ^-^
۱۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۴:۲۷ Jimin lover . ARMY baby / کیتین ددی جیمینا :/

یااا انگال اومدم شل قلال اشینا بوشی خخخ مونحلفیم گل تلد

 

پاسخ:
ای منحرف یهودی خخخخخ
۱۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۴:۳۸ Jimin lover . ARMY baby / کیتین ددی جیمینا :/

وایییییی شوفیییییی غش تلدمممممم

پاسخ:
وای منم تشک را خیس کردمXD
باشیر کاکائو خخخخ
۱۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۴:۴۳ Jimin lover . ARMY baby / کیتین ددی جیمینا :/

یاااا اوداااااا خخخ نتون با مح این کالو

پاسخ:
خخخخخ چیکار کردم مگه^-^
۱۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۴:۴۴ Jimin lover . ARMY baby / کیتین ددی جیمینا :/

لاشی دوفتن دالن بلات ژن میگیلن موبالکه پیشاپیش

پاسخ:
لیلی و بلو خواستن زورم کنن-_-

۱۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۰۵ Jimin lover . ARMY baby / کیتین ددی جیمینا :/

خنده م مویاد دل دلد دلفم 

 

لیلی منم ژول موتونه ولی مح اوما و اپا اودم نموخوایم

پاسخ:
خخخخخ

منم آبجی مو بد گرل نزاشتن^-^
۱۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۱۱ Jimin lover . ARMY baby / کیتین ددی جیمینا :/

سلنوشت مون مشل همه هیقققققق

پاسخ:
آره خخخخخخ هق هق هق هق 
۱۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۲۵ Jimin lover . ARMY baby / کیتین ددی جیمینا :/

باهام اشینا شودی بیب 

پاسخ:
هه بیب؟
واقعا؟ 
-_-🥢

خب من بهت می گم کوگو 
کوگو شی 
کوگویا
خوبه؟
اگه معنیشم خواستی بهت میگم^-^

منحرف یهودی؟

چرا از این عبارت استفاده می کنی؟ چرا به یهودی ها توهین می کنی؟

من خودم هم یه بار ازش استفاده کردم و الان پشیمونم! مثلا ما خوشحال میشیم که اونا بگن منحرف اسلامی؟ (عجب عبارتی شد:/) 

یه سوال دیگه:چرا برای وبت قالب نمی زاری؟(منظورم یه قالب  باحاله:) )

پاسخ:
نه یهودی خودش  چند تا معنی داره 
به قوم یهود توهین نکرده که"^"
اسم قالبو نیار -_- 
من از چیزای ساده خوشم میاد^-^

خب معنیش چیه پس؟

اوه یس یه لحظه برام یهودی ها مهم شدن😂

این خیلی ساده هست....رنگش رو عوض نمی کنی؟

پاسخ:
بابا جان منظور من یهودا نیست که جون برادرش یوسوف براش مهم 
نبود درسته بعدش دوباره ایمان آورد 
یهودی یعنی از راه چپ کرده^-^ دقیق نمی دونم ولی احتمالا خودشه-_-

ساده ولی زیبا  
نچ

اصلا من یهود و یهودی ها رو نمی شناسم.....کلا یهو یه چیزی گفتم:/

 

اگه به نظرت زیبا هست پس حتما زیباعه!:)

پاسخ:
عه وا واقعا؟ همممممممم 
آره خی دوسش دارم^-^  ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">