هیچ

هیچی

هیچ

هیچی

جنگ جهانی چهارم

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۴۰۰، ۰۹:۴۲ ق.ظ

https://uupload.ir/view/k9pk_youcut_۲۰۲۱۰۳۳۰_۱۱۵۸۰۴۲۲۴.mp4/

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۱۱
☆김 남민☆( -_- )

نظرات  (۲۲)

۱۱ فروردين ۰۰ ، ۰۹:۵۸ ❀❥ JENNIE KIMM❥ ❀ (جنی بیان ❥)

😂😂😂

پاسخ:
😆😆😆
۱۱ فروردين ۰۰ ، ۱۰:۱۴ ❀❥ JENNIE KIMM❥ ❀ (جنی بیان ❥)

وبتو  درس کن سروسامونش بده  خب  من حمایت میکنم 

پاسخ:
عمراااااااااااااااااا
همین جوری دوس

کانون خرد ماندگار ایران | پی دی اف کنکور | پی دی اف روانشناسی | پی دی اف مذهبی | پی دی اف اجتماعی | پی دی اف ورزشی | پی دی اف دانشگاهی | پی دی اف دانش آموزی | پی دی اف گیاهان | پی دی اف نجوم


پی دی اف رمان | پی دی اف کودکان | پی دی اف تکنولوژی | پی دی اف تجربه | پی دی اف گردشگری | پی دی اف خودرو | پی دی اف زناشویی | پی دی اف آموزشی | پی دی اف هنر | پی دی اف سالمندان


پی دی اف گیاهان | پی دی اف غذا | پی دی اف لاغری | پی دی اف انگیزشی | پی دی اف زیبایی | پی دی اف اختراع | پی دی اف تبلیغات | پی دی اف حیوانات | پی دی اف استخدام | بخش روغن های گیاهی


پی دی اف گیاهان | پی دی اف نجوم | پی دی اف درمانی | بهترین و زیباترین قالب وبلاگ | پی دی اف دیلدو | کلینیک کاشت مو تهران | معرفی سنگ نما

پاسخ:
یم=-=
۱۱ فروردين ۰۰ ، ۱۰:۲۴ ❀❥ JENNIE KIMM❥ ❀ (جنی بیان ❥)

😐😐

پاسخ:
به غلت کردن افتادم دوس ندارم کامنت جوابدم 
۱۱ فروردين ۰۰ ، ۱۰:۴۸ ❀❥ JENNIE KIMM❥ ❀ (جنی بیان ❥)

چیلا؟:/

پاسخ:
یک چون خسته کنندست 
دو چون دوست دارم من کامنت بدم از جواب دادن بدم میاد 

سلام میشه روش بستن وبلاگ و بهم یاد بدین

پاسخ:
بستن وبلاگ؟ 
من خودم همین جوری زدم اصلا نمیفهمم چی به چیه 
از یکی دیگه ب پورس 
۱۱ فروردين ۰۰ ، ۱۱:۰۵ ❀❥ JENNIE KIMM❥ ❀ (جنی بیان ❥)

اا

پاسخ:
بیام برات

بزنم بلاکت کنم نونا؟؟؟؟

 

ابیه منم؟؟؟؟؟

پاسخ:
بلاکم کنی نمی تونم بیام رو وبت؟

آرررههههههه

۱۱ فروردين ۰۰ ، ۱۱:۴۸ ❀❥ JENNIE KIMM❥ ❀ (جنی بیان ❥)

 چرا  ؟😐

پاسخ:
چون نمیدونم

وایی ممنونم مینی شی اینطوری راحت تر میتونم دعواتونو تصور کنم 

پاسخ:
یا چنگیز خان مقل 
چنگیز اینجا چه میکنه 

میتونی وب رو ببینی ولی کامنت نمیتونی بدی:)

پاسخ:
چوکی منو از این چیزا نتر سون

چنگیز برا استراحت اومده

  خب من یسنا ******* سنمو نمیگم 

پاسخ:
یم خویش بخت بیدم 

xDجلل

پاسخ:
دعوامونو دوس دارم^-^

.3. جوننن!! منم موشه جفتک پرتاف تونم سمتش!!0^0؟؟

پاسخ:
نمیدونم ؟^؟

سلام.....

اومدم پناهنده بشوم صوفی شی.....

پاسخ:
آخی  
نوشی گوگولی ^-^ 
پناهندگی را براید امکان پذیر می نماییم^-^

با تشکر از صوفی شی!

امگا هستی یا الفا؟

پاسخ:
یم•~• 
امگام 
اونم مطیع-_-

امگای مطیع بیا این الفا رو بغل کن! (دلم بغل خواست یهو)

پاسخ:
پریدن بغلت" 
تو کجات آلفاعه؟ 
توکه تست نداده بودی احمق

(نه خیر من پریدم بغلت)

دیشب تست دادم....نوشته بود الفا:( 

 

پاسخ:
😳
هاواع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آ آللففا؟؟؟؟

اوهوم یه الفا کوچولو...یه الفای خشن......چرا خشن رو نمیدونم....

پاسخ:
اومای خاک عالممممممممممم
خشن چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امممم الفا بودن عیب داره؟ :(

پاسخ:
نه  عیب نداره
ناراحت نشو•-•

اما چرا  گفتی که (اومای خاک عالم)؟ (چه عبارت باحالی)

می دونی چند بار تست دادم؟! :(

پاسخ:
دوس دارم توچون  قدرت ماوراء یم طبیعته ^-^ 
نه چند بار؟

 دوس دارم توچون  قدرت ماوراء یم طبیعته ^-^ 

 

منظورت رو نفهمیدم:(

 

بالای ده بار! من فقط یه امگای مطیع باید میشدم نه یه الفا:(

پاسخ:
خب  یاخاک عالم و خیلی دوس دارم بگم یعنی هرچی که به طبیعت وصله 

آخی چند بار تست دادی؟ از روی شخصیت و رفتارت که آلفا شدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">