هیچ

هیچی

هیچ

هیچی

تولد🥳어마❤생일♥️축하해

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۴۰۰، ۰۶:۱۸ ب.ظ

اومااااااااا تولدتتتتت مبارککککککک

ترجمه: 

اوما جون چیزی بوگو که منتظر لالایی تم ( این دوسه روز باصدات میخوابم"^")

من که بی تو اوما جون در این دونیا  بی حوصلم 

تشنه بوس کردن پیشونی تم( یم باید مینوشتم دست ولی پیشونی بهتره^-^)

فدای تاره  موهای خوشملتم

اوما عاشق تو ام ❤

کجایی بیام دورت بگردم🌏 

هرخوبی ای که بهم میرسه همش دوعاهای توعه( اینو باید ترجمه میکردم چی کار کنم خو-_-)

هم دم تنهایی من 🥺

تازندم فدایتم ( تغیر دادن ترجمه^-^)

هیچوقت من بزرگ نمی شم 👶🏻

بقل تو جای گاه منه 👸🏼

کنارم نباشی شاه دلم 🤴🏻

دونیا برام بن بست میشه 🌏🧱ت

این کاپ کیک واسه تو اوما 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۱
☆김 남민☆( -_- )

نظرات  (۱۰)

۲۱ فروردين ۰۰ ، ۱۸:۲۴ ᎮᏗᏒᎥᏕᏗ 👑.

صوفیای قشنگمممممممممممم

مرسیییییییییی ازتتتتت فداتشممم

شاهزاده ی خوشگللل منننن

خیلی معنیش قشنگ بود

بوسسس

 

واقعا صدای من گوش میکنی؟؟

فداتم ک 

همیشه بمونی پیشممم

 

ای خدااااااااااا چقدر گربه ی نازیهههههههههه

 

مرسییییی جیگررر اومااا💚💛💙♥️💜🧡💚💛💙♥️💜🧡

پاسخ:
اوما من دروغ نمی گم وقتی میگم گوش میکنم صدات آرامش بخشه مثل لالایی 
اومااااا تو قلبمیییییییییییی💚
توهم همیشه بمونی کنارم 🥰
اوماااااااااا کینگگگگگگگگگگ 👩👩👩👩👩👩👩👩👩👩🤴🏻🤴🏻🤴🏻🤴🏻🤴🏻🤴🏻🤴🏻🤴🏻🤴🏻🤴🏻
۲۱ فروردين ۰۰ ، ۱۸:۳۲ ᎮᏗᏒᎥᏕᏗ 👑.

میدونم عشقم

 

لاومممم

بوسسس

پاسخ:
*^* 
بوس کردن پیشونی" 
سارانگه اوما

وااااااات:| 

منم دختر پریسام:|

پاسخ:
هاع؟
واقعا؟
اوما پری؟
بچه؟

بعله :/ 

من دخترشم 

همی امروز وبمون حذف کردم

پاسخ:
چراااااااااااا•○•
وبتو حفظ کردی 
مگه مرض داری-_-

الان ت خواهر منی؟ :|

پاسخ:
آره آره ^-^

هیییی اونی تو اوما داری؟ من ندارم:( 

منم اوما میخوام(لباش رو میده جلو و داره گریه اش میگیره....)

پاسخ:
آره  آخی"^"
چشم  سرتو ناز میکنم که گریت نگیره^-^

اوپا یا پاپا هم داری؟

 

(منم دستت رو میگیرم و بغلش میکنم:) )

پاسخ:
آره ولی یکی دارم 
به احترام به بقیه میگم
آپاهم دارم ولی عم نمیرم پیشش

آخی گوگولی منم پیشونیتو بوس میکنم^-^

ادم پیشه اپاش خجالت میکشه.....

 

This is a corona virus......

 

پاسخ:
نه این طور نیست^-^ 

چرا؟؟؟؟
۱۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۹:۳۴ ☆김 남민☆( -_- )

نوشی اگه اومدی من نیستم مهمون داریم بابای🖖🏻

پاسخ:
دارم باخودم حرف میزنم واهاهو

 داری میری برقارو خاموش نکن....من می ترسم:*-*

پاسخ:
باش 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">