هیچ

هیچی

هیچ

هیچی

مرگ☠

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۲۳ ق.ظ

دوست داشتم بعد مرگم خونه وادم بشینن

قشنگ ترین عکسمو از پروفایلم گلچین کنن واسه اعلامیه

اما میدونم تهش عکسی رو که شبیه گراز شدمو

پیدا میکنن و قاب میکنن میزارن جلوی اعلامیه 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۷
☆김 남민☆( -_- )

نظرات  (۶)

۲۷ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۳۷ 🌈|: 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐩𝐢𝐬𝐡𝐢

وای منم ب این چیزای چرت و پرت فکر میکنم-__-

پاسخ:
پس بیا به چیزهای چرتوپرت تری فکر کنیم^-^
۲۷ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۴۲ 🌈|: 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐩𝐢𝐬𝐡𝐢

دقیقا..

مثلا اگ بمیریم بعدش لباسامونو چیکار میکنن؟

پاسخ:
جرررررررررر
منکه وسیت میکنم باهام بزارنش تو گور گوشیمم همین طور-_-
۲۷ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۴۸ 🌈|: 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐩𝐢𝐬𝐡𝐢

لباسام ب درک بدنشون ب نیازمندا..وسایلمم بذارن بمونه...گوشیمم با خودم ب گور میبرم😂😂

پاسخ:
آره دقیقا 
گوشیرا باخود به گور ببر فرزندم
۲۷ فروردين ۰۰ ، ۰۱:۴۵ پشمک صورتی کارلا 🍓🌈

جررررر😂😂😂

پاسخ:
😁😁😁😁😁😁

گوشی!!!

لبتاب!!

هارد!

اینا رو باید بسوزونن

پاسخ:
آره آره  هف "^"
۲۷ فروردين ۰۰ ، ۱۲:۲۱ n.e.w (پیشی کوچولو ترانه 😸)

جرررررر من نه من زیاد یگه نمیگییم ولی هی با اسنپ چت میخوام از اون جینگولی ها نگیرم دوباره میشه

پاسخ:
من تو اسنپ چت هم خولوچل بازی در میارم عکسارو خوشکل نمیگیرم خنده دار میگیرم خخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">