هیچ

هیچی

هیچ

هیچی

غریبه یا آشنا

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۰، ۰۹:۴۷ ق.ظ

انسان ممکنه بایه نفر ۲۰ سال زندگی کنه 

و

اون شخص براش غریبه باشه

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

میتونه با یه نفر ۲۰ دقیقه وقت بگذرونه

و

تاآخر عمر فراموشش نکنه 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۳۱
☆김 남민☆( -_- )

نظرات  (۲۰)

هعی..

پاسخ:
هعی تر

هعی

دقیقااا 

پاسخ:
آره

چطوری آبجی خوبی؟

خوبمم مرسی اوپا 

تو خوبی ؟ 

پاسخ:
منم خوبم عزیزم 

سلام صوفیا خوبی؟روبه راهی؟ روبه رشدی؟؟

گفتم بیام بهت یه سری بزنم نبودم رو حس نکنی#_#

پاسخ:
داشتم نبودت را حس میکردم به مولا "^"
روبه راهم روبه روشتم
  توخوبی؟


جوووووووون اره دیگه نیستم تر تر پست بزارم^^
خداروشکر 

مام بد نیستیم#_#تو خوبی کافیست

پاسخ:
خخخخخ
بدهم نشه حالت 
توخوب باش منم خوبم^-^

ناح خیالت راحت باد، حال من هیچ گاه بد نمیشود#_#

جوووووووون بر تو

پاسخ:
جون لی سومان فدای تو😉😁

انشالله😂😂😂😂

چیکارا میکنی دیگه؟؟

پاسخ:
والا هیچی
باید عین  خر درس بخونم 
به گلا آب بدم 
اتاقمو تمیز کنم 
خواهرمو دعوا کنم 
استریم بزنم 
و .......... زیاده 
تو چیکارا موکونی؟

جووووووون باشه منم باید همه این کارارو بکنم^^

تازه باید برم بیرون خرید کنم:/بعد سرم درد میکنه 

پاسخ:
واو ووووووووووو•○• 
آفرین برتو ^-^
خوبه خرید میکنی

میخوام برم ماسک صورت و لوازم ارایش بخرم😂😂😂✋🏻

پاسخ:
او 
وای 
مای
گاش•~•

اره^^

چقدم گرون بود:(

لعنتیا:|

احساس میکنم یه تنه دارم همه پول خانواده رو به فنا میدم:|

پاسخ:
من زیاد از وسایل آرایشی خوشم نمو یاد 
احساس میکم بهم نمی یاد
ولی به بقیه میاد-_-

ا چرا؟

کمش  خوبه برای همه^^(انقد بدم میاد از اینایی که وقتی بغلون میکنی یه لایه رنگی میمونه رو لباست:|)

من وسایل مراقبت از پوست و رژ و ریمل و کرم میخرم و استفاده میکنم فقط^^

پاسخ:
نمیدونم خو چون زشتم^-^
خواهر بزرگم بوسم میکنه 
رژش میمونه لو لپم  آخه من میخوام بدونم چرا ۲۴ ساعته میزنه -_-

نخیرم خیلیم خوشگلی فقط اعتماد به نفست کمه^^

 

منم از این کارا انقد بدم میاد

پاسخ:
اعتماد به نفسم بالا ی بالاس ^-^ 
خخخخخخ
من عاشق بوسم
ولی وقتی یکی بایه خروار آرایش نزدیکم میشه از دستش فرار 
میکنم و خودمو مخفی میکنم 

اووووو بلی بلی*-*

جوووونز بابا منم دوست دارم بغل و بوس رو ولی خب با ارایش بدم میاد:|

پاسخ:
به قول داداش وستیم 
یه من آرایش میزنن به خودشون خخخخخ
تازه لو عطرشونم از صد کیلو متری قابل تشممه

من دیگه یه من نمیزنم ولی عطر رو دوست دارم زیاد میزنم😂😐🤦🏻‍♀️

پاسخ:
نزدیک من نشی هااااااااچوووووو🤧

چرا؟؟XD

پاسخ:
چون از بوی عطر حساسیت دارم^-^
هوم چ قشنگ :) عام اشناییت دارم باهم یا ن ؟ من درسا و 13 ام و شما ؟ ببخشید با اک وبم نیستم فردا دنبالت میکنم :))
پاسخ:
عم سلاااااااااااامممممم درسا گوگولی 
زیاد نمیشناسمت
منم صوفیا ۱۷ 

سلام عزیزم :) هوم ... خوشوقتم صوفیا جان :)) افتخار دوستی میدین ؟
پاسخ:
آره چرا که نه 
بهم بگو اونی^-^

اهاو:(

مامان منم اینجوریه:)

پاسخ:
مامانتو بیار بغلش کنم^-^

جووووون بیا ببر بنده خدا رو از دست منو بابام نجات بدهXD

پاسخ:
چشم الان میام^-^

صوفیا‌ جونم هستی؟؟

غلط کردم بابا ناراحت نباش

پاسخ:
من ناراحت نشدم ^-^
خوابم میومد رفتم خابیدم"^"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">