هیچ

هیچی

هیچ

هیچی

نیست ولی هست^-^

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۰، ۰۹:۴۲ ق.ظ

 

تولدشششششششششششششششش مباررررررررکککککککککککککک

الماسسسسسسس 💎"^"

درسته که مجبور شدی بری ولی توهنوز کنارمونی چون توقلبمونی 🤍🥺

 

 

بیاید تولدشو تبریک بگید و علا😁🥢🥢🥢🔪🔪🔪🔪🔪🔨🪓⛏⚒🔩🗡⚔🔫🔫🔫🏹🏹🏹🏹

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۳۱
☆김 남민☆( -_- )

نظرات  (۱۰)

عا دوباره سلام خواهر جدیده 

حالتم بپرسم ... خوبی؟

بازم میگم شرایط خوبی نیست ولی خوشبختم 

 

از این پستت معلومه اکسوالی :)

بایست کیه؟

 

اولین باره وب کسی جز پریسا میام حس عجیبیه :|

پاسخ:
سلام اوپا نیلوان  نع خوب نیستم  اون عوضی کص خر خور 
حالمو بد کرده 
منم بد بختم خخخخخخ 

خب عرضم به حضورت عهم چن شیومین کای دی او لی سهو سهون  چانیول بکهیون لوهان کریس تاعو خب من از بایس گذاشتن بدم میاد
باورت میشه اکسوال نیستم  مولتی فن هم نیستم فقد دوسشون 
دارم-_-

خب عم منم حس عجیبی دارن چون اولین باره یکی از اوپا هام اومده 
وبم  اینو هم باور میکنی جان عمه نداشتم؟^-^

خوب باشی کیوتی

فراموشش کن ...

نه نیستی

 

عاو ایول

من اکسوالم :) 

 

واو جالبه پس دوتامون اولین بارمونه

پاسخ:
آرهههههههههههههههههه هردوتامونننننن فرسسسسسستتتتت🥳🥳🥳🥳🥳🥳
🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

وای چه عالی اوپام اکسواله^-^

اوپا بیا بهتر خودمونو آشنا کنیم 
ببینیم کی بزرگ تره😎

یپ 😎⁦🤘🏻⁩

 

فدات عزیزم

 

اسممو که میدونی و تقریبا ۱۸ سالمه

و چیز دیگه؟ نمیدونم چی بگم دیگه

 

تو بگو از خودت کیوتی

پاسخ:
یم•~•

من کیوت اومام-_-

خب عهههههه من ۱۷ سالمه 
نمی شد تو کوچیک تر میبودی؟
اسمم که صوفیاست یا مینی 
قبل اینکه بی تی اس دبیوت کنه من ب لطف خواهرم 
اکسورو دونبال میکردم با دبیو بی تی اس طرف دارشون 
شدم و بعد اینکه اسم فندمشونو ساختن آرمی گشتم😎
و تو سخترین شرایط آهنگ هاشون آرمم میکرد  
چی بگم دیگه-_- منم یادم رفت

ینی من نگم کیوتی بهت؟ پس چی بگم؟

 

واو =) ۱۷ سالته =)

باید با مامان بابام هماهنگ میکردی که

اوخی عزیزم 

منم قبل اینکه آرمی بشم اکسوال بودم

پاسخ:
آرمییییییی هم هستییییییییی•○•
 نمدونم یه چیزی بگو•~•

اوهوم بایسم تهیونگه =) و به شدتتت تهکوک شیپرم

 

عام فکر میکنم میگم ... چیزی هست که خودت دوست داشته باشی؟

پاسخ:
همشون بایسمن^-^

خخخخخ من از تهکوک خیلی خوشم میاد
ولی نامجین جینجون یونمین سپ هوپمین ویمین کوکمین یونکوک 
کوکگی کوکوی  اصلا همه باهم خخخخ
من شیپر اعظمم 😎
تو اکسو شیوچن رو بیشتر شیپ میکنم بعد کایسو بعد کای سون 

منم همینطور تهیکوک شیپرم ولی خیلی کاپل دیگه مث تهگی و یونکوک و سپ و هوپمین شیپ میکنم

سهون رو با کسی شیپ نمیکنم =) خانوم خودمه =)

پاسخ:
تو مگه پسری که سهون  خانومت باشه

پسر نیستم ولی با هم کنار اومدیم 

لیدی منهه خانومم

پاسخ:
👵🥿
دوس داری مثل پیرزنا دونبالت کنم؟؟؟؟

چرا؟!😂

پاسخ:
چون بچه شوهر داره-_-

شوهرش میخواست نره :|

فعلا که شوهرش منم 

پاسخ:
شوهرش نرفته 😎

میخوای بری؟! پست آخرت ...

خب‌ من تازه خواهر کوچیک پیدا کردم ... ناراحت میشم که

پاسخ:
نه نمیرم 
ولی اگه اوما می گفت برو میرفتم^-^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">