هیچ

هیچی

هیچ

هیچی

تولد دونسنگم چه ریییییییی عه منظورم ترانه^-^

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۲۶ ب.ظ

تولدت مبارک امیدوارم از کادو هام خوشت بیاد 

اگه هم نیاد میکشمت😗🥢

 

 

 

بچت گفت از لوازم آرایشی خوشت میاد واسه همین لوازم آرایشی بی تی بیست و یک و برات آوردم

و یه چیز دیگههههههههههه

اینم از کیکت^-^

 

سنگ ایل چوکاهه چه ری 🍒🍒🍒🍒🍒🍒🥰🥰🥰🥰🥰🥰

 

 

   

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۰۴
☆김 남민☆( -_- )

نظرات  (۱۷)

۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۲۸ ᎮᏗᏒᎥᏕᏗ 👑.

مبارکهه منم عاشق لوازم ارایشم

پاسخ:
اومااااااااااااااااااااا اگه میدونستم  
واسه تولدت 
لوازم آرایشی میاوردم"3"
۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۳۰ 🖤 𝓝𝓪𝓼𝓽𝓾𝓱' 𝓫𝓪𝓫𝔂 🖤𝓣𝓪𝓻𝓪𝓷𝓮𝓱🖤 گوگولیه طنازم من ..

هقققق چه کیوتن کادوهاتتتت

چچهههه ناز بودننن

من غش...

 

میسییی بوس رولپاتتتتتت 

پاسخ:
تو وب من غش نکن-_-
بعد باید به شوهرت جواب پس بدم-_-
بوس رو کله پوکت خخخخخخخ
از اینکه خوشت اومد خوش حالم^-^
۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۳۴ ᎮᏗᏒᎥᏕᏗ 👑.

فدای سرت پستی ک گذاشتی واسم عالی بود

پاسخ:
پستم خیلی خنده دار بود خخخخخخ
خجالت میکشم وقتی میرم نگاش میکنم خخخخخ
واقعا خوشت اومد؟ "^" ممنونم اوما جون ❤❤❤❤❤
۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۳۹ ᎮᏗᏒᎥᏕᏗ 👑.

شاهزادم هر چی بزاره من دوست دارم♡♡

پاسخ:
عررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵
من مرگ 
اوما اونایی که مرده رو به گور می برن خبر کن منو به گور ببرن🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♂️⚰
۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۴۴ ᎮᏗᏒᎥᏕᏗ 👑.

ای جان خخخ

خدانکنهه 

اعععع خدانکنههههه صوفیاا نگوو

پاسخ:
همش تقصیر خودته که من به گور نیاز مند میشم خو"^"
وقتی اینجوری باهام حرف میزنی روحم صد بار ازبدنم خارج میشه 👧👻

۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۵۷ ᎮᏗᏒᎥᏕᏗ 👑.

نچ اع..خدانکنهه

مگه چ جوری حرف میزنم؟ 😂

پاسخ:
جوری حرف میزنی که من غش بعد زنده بعد سکته بعد زنده بعد مرگ بعد زنده بعد پرواز بعد ضعف میکنم بعد این طور میشه  که بغل میخامㅅ3ㅅ
۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۸:۰۴ ᎮᏗᏒᎥᏕᏗ 👑.

چی گفتم مگه؟😂

خدانکنه ای جونم 

بیا بغلم 😂

پاسخ:
¯\_(ツ)_/¯  والا من چه بدونم یه چی گفتی دیگه^-^

ّّبغل بغل つ ◕◡◕ ༽つ
۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۸:۴۲ 𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

تولدش چوکاههههههههههه..

چه کادوهاایییییی...منم دلم خواس

پاسخ:
منکه تاریخ تولد تورو نمدونم"^"

۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۱:۵۷ 𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

از من 12روز پیش بود..تموم شد..22فروردین گذشت..

پاسخ:
ㅎ3ㅎ  کاش زود تر باهات آشنا میشدم تولدتو جشن میگرفتم"^"
۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۲:۱۷ 𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

نه بابا..

تو روز تولدم گرچه اتفاقایه خوبی نیوفتاد..اما خب دیگه..گذشت

پاسخ:
خب تو روز تولد  بعضی وقتا  اتفاقات خوبی نمیوفته "^"
۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۲:۲۵ 𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

اوهوم..ولی این اتفاقی ک افتاد اینقد بد بود که کل خونواده فک کن..تولدتو ب کل فراموش کردن:)

پاسخ:
خب برا من تولد بقیه خیلی ارزش منده ولی خودم نع چون با متولد شدن من خیلیا جونشونو از دس دادن 

روز تولد بهترین دوستم جونشو از دست داد:)
۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۰۰ 𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

هومم...برا منم....دیگه اتفاقه...و ما تو این اتفاق هیچ نقشی ندارم..که بتونیم جلوشو بگیریم یانه

 

عاخیی..خدا بیامرزدتش..هعی

پاسخ:
خب آفرین دیدی اتفاق اتفاقه و مهم نیست که روز تولدت بد بشه و کسی یادش نیاد 
یا یه اتفاق بد بیوفته  وقتی به دنیا میای با گریه بدنیا میای و درد و بدی های زیادی تجربه میکنی   پس تولد از نظر من مهم نیست  
۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۲۱ 𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

مهمه نه اینکه نیس...ولی اتفاق درسته اتفاقه و میوفته اما یه جا ها یهوییه و تو نمیدونی و شاید برات سخت باشه قبول کردنش

پاسخ:
آره  اتفاقاتی میوفته که خیلیا میتونن باهاش کنار بیان 
وخیلیا نمی تونن 
۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۳۴ 𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

اوهوم دقیقن...

پاسخ:
^-^

میشه فالوم کنی 

پاسخ:
چشم

هیییی روز تولدم به منم کادو میدی؟

پاسخ:
چرا کنه 
معلومه که کادو میدم^-^ 

تولد تو کِی هست؟ برای من ۲۳ دیه:)

 

پاسخ:
واو گفتی چند سالته؟
من ۵ دیم^-^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">