هیچ

هیچی

هیچ

هیچی

خود خاه

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۱۵ ب.ظ

 

 

من خیلی خود خاهم 

که بخاطر خودم ناراحتت کردم میدونم گفتن این چیزا

ریسمان اعتمادی که به هم وصل شده بود رو دوباره وصل نمی کنه 

تمام شبو به این کار فکر کردم 

گریه کردم

به این فکر کردم که حالت چطور بود وقتی اون چیز هارو از من دیدی

من خودمو در اولیت دونستم و به تو فکر نکردم

تقصیر خودم بود

من خودخاهم خود خاه تر از من وجود نداره

اینا حرف های دلمه که دل تورو شکونده

که بهت آسیب رسونده

که از خودش دل خورت کرده

با نوشتن هر کلمه از این کلمات بی ارزش

 

چشمام درحال باریدنه

 

قطره های ریز و درشت

 

با شکستن بغضم و تموم شدن بارش چشمام

دوباره یه بغض جدید شکل میگیره

 

وبارش اشکام  دوباره شروع میشه 

 

تنها کاری که برای متوقف شدن اشکام انجام دادم 

رفتن زیر دوش آب سرد بود

ولی بی فایده چون قطرات گرمی که از چشمام می چکید متوقف نمی شدن

میدونم واسه وقت هایی که باهام گذروندی متاسفی

چون وقت با ارزشتو صرف  من کردی

 

من هیچ وقت نخواستم کسی رو از خودم برنجونم

 

هیچ وقت نخواستم کسی رو از خودم دل خور کنم

 

ولی کردم انجام دادم دلخور کردم رنجوندم

 

نمی دونم حسی که به کلمات بخشیدم رو حس می کنی

از اینکه برای پیدا کردنت تو هر وبلاگی گشتم

از اینکه با پیدا کردنت چیز هایی که نمیدونستم رو دونستم

از اینکه باهات درد و دل کردم و آرومم کردی

از اینکه وجودمو با مهربونیت پر کردی 

از اینکه خود خاهی کردم 

از اینکه ناراحتت کردم 

از اینکه بی معرفتی کردم

از اینکه خیلی دوست دارم و برام مهمی

خیلی سخته که مجبور بشم

 

برم ولی دلم باهام نیاد

 

خوش حال میشم با رفتنم آرومت کنم

 

امید وارم هیچ کس دیگه هیچ وقته هیچ وقت

 

مثل من این کارو باهات نکنه

 

امید وارم حالت خوب باشه

 

وشخصی مثل من ناراحتت نکنه

 

اینکه دوباره گذاشتی باهات حرف بزنم 

 

ممنون و  ^-"متاسفم

 

💛^💛-مخاطب خاص

💛^💛-خیلی خاص

💛^💛-خاص تر از خاص

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۰۰/۰۲/۰۸
☆김 남민☆( -_- )

نظرات  (۲۳)

۰۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۱۸ ᎮᏗᏒᎥᏕᏗ 👑.

غلط میکنی بری

پاسخ:
:)
۰۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۲۱ ᎮᏗᏒᎥᏕᏗ 👑.

صوفی میشینی سر جات 

وگرنه دیگه اسمتم نمیارم

پاسخ:
ولی فکر کنم این بهتر باشه^-"
۰۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۲۳ 𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

داری میری؟؟

پاسخ:
متاسفم ولی شاید این طوری ازدستم
راحت شین^-^
۰۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۲۳ .:: ꧁❖◉𝑺𝑨𝑵𝑹𝑶𝑿◉❖꧂ ::.

صوفیا کم تر چیز بخور😑💔

غلط مینمایی اگ بری گل من😐💜

پاسخ:
محی متاسفم^-^
۰۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۲۷ ᎮᏗᏒᎥᏕᏗ 👑.

تو لازم نیست فکر کنی 

اون روی من و بالا نیار 

وگرنه پشیمون میشی 

پاسخ:
اوماااااااااااااااا
ولی 
ولی 
۰۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۲۸ 𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

ینی چی!!این چ حرفیه ک داری میزنی!!!

کی گفته اگه بری ما راحت میشیم از دستت هان!!؟

تو از زبون من ایا اینو شنیدی؟!

بشین سرجات..شما هیچ جایی نمیری

پاسخ:
چرا 
توکه زیاد منو نمیشناسی
من که مثل تو خوب نیستم 

صوفیا چه گوه اضافه ای میخوای بخوری؟؟

هیچ قبرستونی نمیری:(

اخه الاغ اگه تو بری من و بد گرل با کی بریم عن سومان رو بکشیم؟

با کی در نبود بد گرل یه عالمه کامنت رد و بدل کنم:(

من نمیزارم تو هیچ گوری بری

پاسخ:
مم فقد میخوام خیالم راحت باشه 
که بخشیده شدم
فهمیدم که سومان بجا از اینکه از گروه ها حمایت نمی کنه شخص خیلی
مهربونیه  الان میتونم درکش کنم چقدر بدبخته
باوشه نمیرم پشمک خوردم 
۰۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۳۳ 𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

همینقدریکه میشناسمت میدونم اونقد دختر خوبی هستی ک لایق موندن باشی..

همه ادما خوبیایه خودشونو دارن...شاید خودت متوجه خوبیات نشی..ولی اطرافیانت میشن

پاسخ:
عم شاید شما خوبی هامو ببینید 
ولی من بدی زیاد کردم 

درحق اومام تو فاطی روژان یاسی گلی ترانه بخام اسم ببرم زیاد میشه
۰۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۳۵ ᎮᏗᏒᎥᏕᏗ 👑.

همین ک گفتم!

 از نظر من این ماجرا تموم شده اس

پس بیخیال شو 

مثل بچه های خوب میشینی سر جات اوکیه؟

این پستت برام ارزش داشت تنکس

پاسخ:
چشم میشینم سر جام 
که بچه خوبی بشم  ولی نیستم
تو ارزش مند تری"^"
۰۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۳۵ .:: ꧁❖◉𝑺𝑨𝑵𝑹𝑶𝑿◉❖꧂ ::.

زهـــر مـــار و مــحــیــ مــتــاســـفــمـــ=/

لااقل اگ واقعا میخوای بری بیا وبم یه ایدی شاد یا شماره واتساپت بده حداقل اونجا بات بحرفم بهتر نی؟!

پاسخ:
نه دیگه نمی خوام برم ممنونم واسه مهربونیت

خب میخوای خیالت راحت شه میتونی جوری راحتش کنی که ریده نشه تو اعصاب ما:|

اره ام مهربونیه ولی نباید اون عن دونی رو میداد دست اون دوتا عن دیگه 

اورین، یه دف دیگه هم بگی میخوام برم همچین میام میزنمت ندونی از کجا خوردی

پاسخ:
فاطی کاری نکن شیر موزت کنم 
موز بی ادب
اوا
۰۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۳۷ 𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

اگه بدی کردی ک قابل دیدن بود میدیدیم..

و اینو بدون همه ادما خوبه خوب نیستن...اینجا بهشت نیس که همه ادما باس خوبی کنن...گاهی ادم مجبور میشه کاری کنه برخلاف میل خودش و بقیه

 

در حق من؟! من ک هیچی ندیدم...از خودت حرف در نیار..

پاسخ:
آره در حقت چون  بهت گفتم خیار 🥺
۰۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۳۸ ʲᵉᶰᶰᶤᵉᵏᶤᵐᵐ (جنی بیان)

 نرو

پاسخ:
منکه دروغ گو بودم 
چرا اومدی پیشم؟

صوفیا یه چهار مدل از بدیهایی که در حق دیگران کردی بفرما 

شاید من خودم اومدم از بیان انداختمت بیرون:|

بیشعور اعصاب خورد کن:/

پاسخ:
یک خودمو جا یکی جازدم
دو بهت گفتم موز 
سه خواستم بکنمت
اینا همش بدیه

توهم کاری نکن بیام ربت کنم:/

والا خو

پاسخ:
ربت کنم؟ 
یعنی چی؟
۰۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۴۲ 𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

دهنتو میبندی گوجه یا بیام همین الان ربت کنم!!؟

چ حرفا..

پاسخ:
وااااااااا
ربت کنم یعنی چی-_-

۰۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۴۵ 𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

گوجه رو له میکنم و تبدیل ب رب میکنم

پاسخ:
منم خیارو تبدیل به خیار شور میکنم بعد میخورم^-^

واووووو خودتو جای کی جا زدی؟؟

بیخیال بابا شوخی بود همش

رب گوجه

گوجه وراج و زر مفت زن  رو به رب گوجه فرنگی تبدیل میکنن:/

پاسخ:
منم تورو با شیر تو هم زن ریخته و تبدیل به شیر موز میکنم
۰۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۵۰ 𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

از خیار شور بدم میاد..

ولی من نخواستم برما..خخ

اما اگه با خوردن خیارشور نمیری..اوکی من مشکلی ندارم..

پاسخ:
نه نمیرم 
چرا چرا میرم
تو خودت با دست خودت خودتو خیار شور کنی نمیرم
۰۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۵۵ 𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

خب خداروشکر

 

شکر نخور دیگه..

پاسخ:
شکر نمی خوااااااااااممممممم
خیار شور می خوام"^"
۰۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۵۷ 𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

نه حالا بخواه..خخ...تبرک زیاد دارما

 

شرمنده دردسترس نیس

پاسخ:
همㅎㅅㅎ
۰۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۸:۱۲ .:: ꧁❖◉𝑺𝑨𝑵𝑹𝑶𝑿◉❖꧂ ::.

اوهــ خـــوبـــهــ!!!

اگـــهـــ هــمـ خـــواســتـیـ بـــدونــ اطـلـاعـ دادنـ(غـلـــطـــ مـــیـکــنــیـ)بـریــ ، حــتـمـــا بـیـا وبــمـ ایــدیـــتــو بـدهــ#-#

پاسخ:
من آیدی هیچ برنامه ایمو تاحالا به هیچکی ندادم 
بی ادب
من نمی خوام برم 
فقد اومام ازم ناراحت بود گفتم شاید دوست داسته باشه
نباشم
۰۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۹:۰۱ ʲᵉᶰᶰᶤᵉᵏᶤᵐᵐ (جنی بیان)

نگفتم دروغ گو

پاسخ:
میدونی چیه فالو کردن و انفالو کردن دونسنگام
اصلا برام مهم نیست من گفتم دوست دارم تو گفتی 
دروغ گو میدونی چقدر ناراحت شدم"^"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">